Kod djece koja svakodnevno jedu slatkiše izražen je veći rizik od agresivnosti u starijem uzrastu, pokazuje istraživanje britanskih stručnjaka. U istraživanju je učestvovalo 17.500 osoba i po prvi put je znanstveno potvrđena veza između nasilničkog ponašanja kod odraslih ljudi i konzumacije velike količine slatke hrane u dječjem uzrastu.
Istraživanje je objavljeno u stručnom časopisu „British Journal of Psychiatry” i pokazalo je da desetogodišnjaci koji svaki dan jedu slatkiše imaju veću mogućnost da će biti osuđeni zbog nasilnog ponašanja od 29. do 34. godine života.
Oko 69% učesnika studije je u dječjem uzrastu svakodnevno jelo slatkiše i bili su osuđeni u zrelim godinama. S druge strane, 42% djece koji nisu jeli često slatkiše u djetinjstvu u odraslim godinama nije imalo nikakvih problema sa zakonom.
Voditelj istraživanja, dr. Simon Moor je rekla: „Naše omiljeno objašnjenje je da će djeca, ako im se svaki dan daju slatkiši, osobito čokolada, teže naučiti kako sačekati nešto što žele. Zbog tog nedostatka zahvalnosti mogli bi se početi ponašati impulzivnije, a impulzivno ponašanje je usko povezano s delinkvencijom”, dodala je ona.
agresivnost |
čokolada |
djeca |
slatkiši |
djetinjstvo |