FORUM
REGISTAR
Tema: Anemija
Američki znanstvenici kažu da su rezultati novog velikog istraživanja potvrdili teoriju o postojanju veze između konzumiranja bijele riže i dijabetesa.
Istraživači ugledne Škole javnog zdravstva pri univerzitetu Harward intervjuirali su 200.000 ljudi u proteklih 20 godina i utvrdili su šanse ljudi da razviju dijabetes tipa 2 ili takozvani starački dijabetes veće za 17% ako redovno jedu belu rižu, jer ona naglo podiže razinu šećera u krvi.
Stručnjaci su ukazali da je integralna riža zdravija opcija, jer se sporije razgrađuje u glukozu i tvrde kako konzumiranje integralne riže ima suprotan efekt, jer smanjuje rizik od dobivanja staračkog dijabetesa.
ADRESAR
NAJČITANIJE
Tema: PENCILIN
Vijesti
Forum
Naslovnica
Moje zdravlje
Adresar
Moja priča
Registar medicinskih pojmova
Medicinski leksikon - Bolesti
Dodaj Moje zdravlje u Favorite Postavi Moje zdravlje za početnu stranicu