FORUM
REGISTAR
Tema: Prostata
Istraživanje je proveo Kanadski institut za istraživanje zdravlja i utvrđeno je da djeca koja su duže hranjena dojenjem imaju konstantno viši kvocijent inteligencije od djece hranjene dojenjem kraće vrijeme ili djece koja su hranjena nekim drugim oblicima prehrane.
Istraživanje je provedeno na 14.000 djece u 31 bolnici i klinici. Djeca su praćena do šest i pol godina starosti. Polovica majki je djecu hranila dojenjem duže vrijeme, dok je druga polovica majki djecu hranila kraće vrijeme dojenjem i drugim oblicima prehrane. Utvrđeno je da djeca hranjena duže vrijeme dojenjem pokazuju bolje rezultate u verbalnoj inteligenciji, neverbalnoj i općoj inteligenciji.
Znanstvenici tvrde da ne znaju objasniti razloge ove razlike između djece. Smatraju da možda postoji nešto u majčinom mlijeku, ili nešto u vezi sa fizičkim ili emocionalnim kontaktom koji se ostvaruje između majke i djeteta prilikom dojenja, što ne postoji prilikom hranjenja bočicom. Djeca hranjena dojenjem u prosjeku su pokazivala veći kvocijent inteligencije za 3-5 bodova od ostale djece.
ADRESAR
NAJČITANIJE
STOMATOLOG
Vijesti
Forum
Naslovnica
Moje zdravlje
Adresar
Moja priča
Registar medicinskih pojmova
Medicinski leksikon - Bolesti
Dodaj Moje zdravlje u Favorite Postavi Moje zdravlje za početnu stranicu