FORUM
REGISTAR
Tema: Prostata
Jedna banana za doručak, druga za ručak i treća u večernjim satima snabdijeva organizam neophodnom količinom kalija, što smanjuje rizik od ugruška krvi u mozgu za 21%, tvrde znanstvenici. Istraživanja talijanskih i britanskih znanstvenika, pokazuju da moždani udar može biti spriječen redovitim konzumiranjem i drugih namirnica bogatih kalijem, kao što su špinat, mlijeko, riba i leća.
Najnovije istraživanje, objavljeno u časopisu "Journal of the American College of Cardiology", prikupilo je rezultate jedanaest različitih istraživanja provedenih od šezdesetih godina do danas, koji pokazuju da je 1.600 miligrama kalija dnevno dovoljno da se rizik od moždanog udara smanji za petinu.
ADRESAR
NAJČITANIJE
Vijesti
Forum
Naslovnica
Moje zdravlje
Adresar
Moja priča
Registar medicinskih pojmova
Medicinski leksikon - Bolesti
Dodaj Moje zdravlje u Favorite Postavi Moje zdravlje za početnu stranicu