Svaki roditelj želi najbolje za svoje dijete, ali je malo onih koji znaju da su Omega 3 masne kiseline neophodne za pravilan razvoj djece.
Žene koje redovito uzimaju kapsule ribljeg ulja su možda pod manjim rizikom od obolijevanja od raka dojke, poručuju američki stručnjaci iz Centra za istraživanje raka.
Muškarci čiji se prehrana temelji na zasićenim mastima trebali bi se početi drugačije hraniti ukoliko žele postati očevi.
Japanski istraživački tim je utvrdio da su dječaci koji su konzumirali više masne ribe, bili pod 27% manjim rizikom od padanja u depresiju u odnosu na one koji su manje jeli masnu ribu.
Sitna plava riba može se pripremiti na mnogo načina i predstavljat će osvježenje u vašoj prehrani, a zbog visoke razine željeza osobito se preporuča osobama koje boluju od anemije.
Novija istraživanja pokazala su da je mediteranska prehrana dobra i za poboljšanje mentalnog zdravlja, jer umanjuje rizik od depresije.
Pistacije se preporučuju jer sadrže puno vitamina C, karotena, kalija, fosfora, željeza i kalcija. Dobre su za kosu, vid, kožu, krvne žile, bubrege i jačanje imuniteta.
Nemojte pušiti, pijte puno vode i prilikom izlaganja suncu kožu zaštite kremom, a osobito kožu lica i vrata kremom s visokim zaštitnim faktorom.
Procjenjuje se da tijekom godine u SAD-u od posljedica pušenja umire oko 450.000 ljudi, dok od posljedica visokog krvnog tlaka umire oko 390.000 ljudi.
ponedjeljak, 26.04. | 8:00
U novoj studiji utvrđeno je da konzumacija ribe, najmanje dva puta tjedno, u kombinaciji s odgovarajućim unosom antioksidanta, može dodatno smanjiti napredovanje bolesti oka.