U težim oblicima dolazi do naglog oštećenja mozga i u tom slučaju govori se o apopleksiji ili moždanom udaru. Pacijent bez svijesti pada na tlo, lice mu je crveno, disanje nepravilno, a puls spor.
ponedjeljak, 21.05. | 8:00
Terapija matičnim stanicama često dospijeva na metu kritika, koje je zbog korištenja ljudskih embriona za dobivanje ovih stanica proglašavaju neetičkom.
Kod jednog od tri bolesnika napadaj migrene popraćen je i pojavom aure, što znači da vide bljeskove svjetla, zvjezdice i mrlje, a ponekad se javljaju i poremećaji osjeta, te poteškoće u govoru.
Konzumiranjem tri banane dnevno znatno smanjujete rizik od moždanog udara, i to za jednu petinu, tvrde znanstvenici nakon najnovijeg istraživanja.
Onima koji se brinu za svoj izgled, dijetalna gazirana pića možda se čine kao mudar izbor, ali prema rezultatima najnovijeg istraživanja, ova pića povećavaju rizik od infarkta i moždanog udara.
ponedjeljak, 27.02. | 7:30
Nova studija, objavljena u jednom od najuglednijih američkih medicinskih časopisa, zaključuje da bi prehrana siromašna solju mogla rezultirati srčanom bolešću.
Folna kiselina nam pomaže u borbi protiv arterioskleroze, moždanog udara i demencije. Pogledajte u kojim namirnicama je ima i koliki se dnevni unos preporučuje.
FDA odobrila je lijek Pradaxa (dabigatran eteksilat), Boehringer Ingelheimov nov oralni direktni inhibitor trombina za smanjenje rizika od moždanog udara kod bolesnika s AF.
Finski znanstvenici su istakli da je njihovo istraživanje pokazalo dugoročno postojanje veze između intenzivnog pušenja kod osoba starosti između 50 i 60 godina i raznih oblika demencije.
Zdrave osobe ne bi trebale svakodnevno uzimati aspirin kako bi spriječile srčani ili moždani udar jer time mogu nanijeti sebi više štete nego koristi.