|
|
Prehrana
Odaberite
Prikaži
petak, 07.05 | 7:45
Na području Mediterana, gdje se crno vino pije razrijeđeno s vodom (bevanda), ukupna smrtnost izazvana kardiovaskularnim bolestima manja je nego na područjima gdje se vina ne konzumiraju.
opširnije »
 |
Moje zdravlje |
petak, 30.04. | 7:45 |
|
| Svaki se vegetarijanac svakodnevno suočava s neznanjem, predrasudama i s toliko pogrešnih informacija o vegetarijanstvu i zdravlju, te je neophodno voditi iste bitke iz dana u dan. |
|
 |
Moje zdravlje |
četvrtak, 08.04. | 7:45 |
|
| Ako za doručak popijete jogurt i bijelu kavu, na putu do posla vitaminski sok, a kada dođete na posao naručite kavu, do kraja dana takvim tempom možete unijeti oko 1.400 kalorija. |
|
 |
Moje zdravlje |
srijeda, 31.03. | 7:45 |
|
| Smanjivanje gustoće kostiju pogađa svaku treću ženu i svakog dvanaestog muškarca. Veliki unos bjelančevina životinjskog porijekla ima negativan utjecaj na zdravlje kostiju. |
|
 |
Moje zdravlje |
utorak, 30.03. | 7:45 |
|
| Osobe koje su gurmani, a imaju dovoljno vremena doručkovati i pri tom uživati u ovom obroku, trebaju pojesti sendvič, ali ne s šunkom ili salamom, već s ribom. |
|
 |
Moje zdravlje |
utorak, 23.03. | 7:45 |
|
| Mango sadrži vitamine A, B, C, E i K, a bogat je i kalijem, bakrom i esencijalnim masnim kiselinama, dok je kora manga izrazito bogata vlaknima, što pomaže pri reguliranju probave. |
|
 |
Moje zdravlje |
petak, 19.03. | 7:45 |
|
| Osobe osjetljive na okus masti imaju tendenciju manjeg jedenja i manje su sklone debljanju, pokazalo je istraživanje obavljeno na Univerzitetu u Australiji. |
|
 |
Moje zdravlje |
ponedjeljak, 15.03. | 7:45 |
|
| Izraelski stručnjaci, u suradnji s američkim, kanadskim i njemačkim kolegama, željeli su utvrditi da li pravilnom i odgovarajućom prehranom možemo zaustaviti arteriosklerozu. |
|
 |
Moje zdravlje |
utorak, 02.03. | 7:45 |
|
| Kada servirate hranu na stol, odmah u kuhinji stavite u tanjur količinu koja vam je dovoljna i na stol možete staviti još samo dodatne količine salate ili kuhanog povrća, ali ne i ostalih jela. |
|
 |
Moje zdravlje |
srijeda, 10.02. | 8:00 |
|
| Istraživanje je pokazalo kako samo dvije promjene u prehrani, koje podrazumijevaju manje crvenog mesa, a više graška i graha, smanjuju rizik od raka za 12 %. |
|
|
|
Anketa
Patite li od proljetnog umora?
|